BLOG

Po co firmie fanpage w Social Media?

2017-05-24 12:38:43

Dla wielu serwisy społecznościowe to jedynie miejsce rozrywki, kontaktu ze znajomymi czy wymiany zdjęć. Istnieje w nich jednak znakomity potencjał do pozyskiwania nowych klientów oraz sprawniejszego kontaktowania się z nimi.

Profesjonalnie stworzony i regularnie uzupełniany profil firmy w serwisie społecznościowym z pewnością przyczyni się do lepszej rozpoznawalności marki, produktu lub strony internetowej. Fanpage pozwala internautom wygodnie obserwować najnowsze wpisy polubionej firmy lub osoby. Umożliwia także łatwy kontakt poprzez wiadomości prywatne. Portale społecznościowe zazwyczaj oferują również możliwość reklamowania swojego profilu wśród użytkowników. To co wyróżnia taką formę reklamy do możliwość skierowania jej do bardzo konkretnej grupy odbiorców.

Reklamując się w Social Media możemy skierować ofertę do osób:

  • z konkretnego obszaru (np. danego miasta, województwa lub państwa)
  • w konkretnym wieku (np. od 20 do 50 roku życia)
  • o danej płci (kobieta lub mężczyzna)
  • o wybranych zainteresowaniach (np. motoryzacja, książki kryminalne itp.)

Możemy także ustalić bardzo dokładny koszt jaki gotowi jesteśmy ponieść w związku z działaniami reklamowymi a sama opłata jest pobierana w momencie zaistnienia wybranej interakcji z internautą np. po kliknięciu w link do strony www, po polubieniu fanpage Klienta lub po wykonaniu połączenia telefonicznego z firmą przy użyciu numeru z profilu.

Dodaj komentarz:




pozycjonowanie stron www